مردم آذربایجان حماسه ساز بازوهای شوونیست ها نخواهند بود
جمعی از فعالان حرکت ملی آذربایجان جمعی از فعالان حرکت ملی آذربایجان

 

 

 

23 بهمن 1390

 

روز 25 بهمن از دید ما آذربایجانی ها هیچ مفهومی ندارد اما جبهه دوم خرداد و اصلاح طلبان و جنبش سبزی ها خیلی در تلاش بودند تا از دو سال پیش این روز را در مقابل بیست و دوم بهمن علم کنند و به نوعی قدرت نمایی کرده و وزن و اعتبار و جایگاه خودشان را در جامعه نشان دهند.

از این مسئله گذشته ، برخی از آقایان به اصطلاح فعال حرکت ملی خیلی در تلاش هستند تا از هر آخوری که شده علوفه ای بردارند و نگذارند تا نامشان فراموش شود . آن ها به دنبال فرصت هستند . انگل وار به بدنه حرکت ملی آذربایجان چسبیده اند و از آن ارتزاق می کنند. در هر فرصتی خودشان را جلو می اندازند تا دستگیر شوند و در تئوری به این نتیجه رسیده اند که دستگیر شدن مساوی با مطرح شدن است.البته یک مسئله ظریف هم وجود دارد و آن این که هر دستگیر شدنی به معنای مخالفت نیست . کیست که نداند هزینه مخالفت چند است.این که فردی از این در وارد می شود و پس از ارائه اندوخته ها و جمع آوری های اطلاعاتی اش از در دیگر خارج می شود نه تنها دستگیری نیست بلکه سرپوشی برای خیانت محسوب می شود.

 

حالا همین فرد که در حرکت ملی آذربایجان دستش رو شده و کسی برایش تره خورد نمی کند ، به دنبال راههای دیگری برای مطرح شدن است . وی از دو سال پیش بارها و بارها سعی کرده تا به هر نحو ممکن خودش را در میان جنبش سبزی ها جا کند . کسی که پول خرید ساندویچ ندارد و حتما باید جوانان خام شده حرکت ملی برایش نهار بخرند ، به تهران می رود تا با میر حسین دیدار کند ! ثمره این دیدار برای آذربایجان نه تنها مثبت نیست بلکه موجب تنگ تر شدن عرصه نیز می شود اما برای این فرد محترم ، حداقل شهرت به همراه دارد.

 

فعالان حرکت ملی گوش به زنگ هستند و می دانند که بازیچه هایی از این دست به دنبال چه چیزی می گردند و به خوبی می دانند که جنبش سبز و جریانات چپ و اصلاح طلب بازوی های شوونیسم می باشند و هیچ اعتقادی به حقوق سایر اقوام ندارند . فعالان حرکت ملی به خوبی می دانند که این جریانات در حین غرق شدن ، تلاش می کنند تا به هر چیزی دست بیاندازند ، بلکه چند مدتی بیشتر روی آب بمانند . فعالان حرکت ملی شناخت کاملی از افراد خود فروخته ، شهرت طلب ، خود رای و خود محور دارند و می دانند که این افراد چه فرصت هایی را که نسوزانده اند و چه خیانت هایی که نکرده اند.

 

بنابراین به این افراد که دست به کار نوشتن بیانیه برای حمایت از جنبش سبز ! در روز 25 بهمن شده اند هشدار می دهیم که حرکت ملی آذربایجان نه با خائنین دیروز حرکت ملی همراه می شوند و نه با روشنفکران سبز پوش امروزی . هیچ کسی از این بیانیه های مجهول حمایت نمی کند . ملت آذربایجان در طول حکومت اصلاح طلبان و دوران سازندگی ! پدر معنوی آنان شاهد خدمات این جبهه به آذربایجان بوده اند.

 

در این ده بزرگ کسی را یاری درک جنبش سبز و جریان اصلاح طلبی نیست ! . لطفا دست از سر این روستائیان بردارید و در شهرهای بزرگ و متمدنتان به دنبال همفکر بگردید ! . آذربایجان و آذربایجانی از این دوستی خاله خرسه بیزار است . مردم آذربایجان دیگر حماسه ساز نیستند . آستین همتتان را خودتان بالا بزنید و به اندازه توان خودتان بار بردارید.

 

 

 


February 14th, 2012


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها